Klachtenregeling


Klanttevredenheid staat bij mij op nummer één. Ik vind het daarom fijn om te horen als je tevreden bent. Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn, zou ik het ook graag van je horen. Daarmee kan ik mijn dienstverlening verbeteren en uiteraard doe ik er alles aan om dit voor je op te lossen. Je kunt daarvoor mailen naar mixenmatch@ziggo.nl

Ik zal er altijd alles aan doen om je klacht op te lossen. Indien je het niet eens bent met de aangeboden oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."